Erkin konvertatsiya

Tez kunlarda O'zbekistonda erkin valyuta konvertatsiyaning ochilishi kutilmoqda.

O'zbekiston Oliy Majlisi Senatining 10-yalpi majlisi yakunlari yuzasidan bo'lib o'tgan matbuot anjumanida «Taraqqiyot strategiyasi markazi» ijrochi direktori Akmal Burxonov tomonidan pul-kredit tizimini erkinlashtirish bo'yicha loyiha ustida ish olib borilayotgani ma'lum qildi, deb yozmoqda Daryo nashri.

Valyutaning erkin konvertatsiyasi ochilishi yuzasidan savolga javob bergan Akmal Burxonov Harakatlar strategiyasida pul-kredit sohasini erkinlashtirish nazarda tutilganini ta'kidlagan holda, bu borada tegishli mutasaddi idoralar tomonidan ish olib borilayotganini aytib o'tdi.

Uning qayd etishicha, bugungi kunda pul-kredit tizimini erkinlashtirish va valyutaning erkin konvertatsiyasi bo'yicha loyiha ishlab chiqilgan va manfaatdor idoralar tomonidan ko'rib chiqilmoqda. Loyiha joriy yilda amalga tatbiq etilishi kutilmoqda.

Aziz dollar uz foydalanuchilari sizning fikringiz qanday, ushbu yangilik dollar kursini tushura oladimi?

Добавить комментарий

Комментарии   

0 # sssr 07.09.2017 18:33
Цитирую Бек:
Цитирую davron:
Цитирую кенг:
Агар доллар яна хам пастлаб кетса россияда ищлашниям кереги колмиди. Хамма уйга кайтворади. Яна тошкент мадикор бозорида одам сони купайвди.

Tushsa yahshi emasmi chem kutarilgandan kura pensyanerlar ham bumasam rassiyaga borib ishlasa yahshiekanda bumasam olgan pensiyalariga bozorga borsalar hamma narsa qimmat nimaga desangiz dollar kutarilgan dib aytishadi qaysi yahshi mardikorlikmi eki kullikmi vatanigda mardikor bulsan begona yurtta kul bulasan man vatannimnda mardikor bulishni avzal kuraman

8

zavod fabrikalarga ishchilar kerek. Xamma qaytovirsin. Toshkentni buzub yangitdan quriladikanda
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Бек 06.09.2017 13:44
Цитирую davron:
Цитирую кенг:
Агар доллар яна хам пастлаб кетса россияда ищлашниям кереги колмиди. Хамма уйга кайтворади. Яна тошкент мадикор бозорида одам сони купайвди.

Tushsa yahshi emasmi chem kutarilgandan kura pensyanerlar ham bumasam rassiyaga borib ishlasa yahshiekanda bumasam olgan pensiyalariga bozorga borsalar hamma narsa qimmat nimaga desangiz dollar kutarilgan dib aytishadi qaysi yahshi mardikorlikmi eki kullikmi vatanigda mardikor bulsan begona yurtta kul bulasan man vatannimnda mardikor bulishni avzal kuraman

8
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Интернет банкинг тиз 05.09.2017 19:33
Покупка: 7950-8000 сум Продажа: 8150.00 сум
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 05.09.2017 19:32
https://dollaruz.net/images/dollaruz-net.jpg
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Акмалжон 31.08.2017 22:15
Цитирую guli:
bilib bilmi dolar tushsin deb ozini yaxshi korsatadiganlaga xayronman. mana dolar tushsa xam narxla tushmadiyu.iloyim kotorilib ketsin omin

Нимани билиш керак экан долларни нархи тушсин деб айтиш учун!? Ўзинг нимани билдинг ошсин деб дуъо қилаяпсан, ошса нарх наво тушадими!? Ўзинга умр тилаб дуъо қил.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # guli 31.08.2017 07:26
bilib bilmi dolar tushsin deb ozini yaxshi korsatadiganlaga xayronman. mana dolar tushsa xam narxla tushmadiyu.iloyim kotorilib ketsin omin
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Эшонов Боходир 30.08.2017 14:01
долор тушмийди байрамдан кейин 1000 000 сум булади 100$ давлат курси билан бир булиши ким кафолат беради
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # davron 30.08.2017 11:16
Цитирую кенг:
Агар доллар яна хам пастлаб кетса россияда ищлашниям кереги колмиди. Хамма уйга кайтворади. Яна тошкент мадикор бозорида одам сони купайвди.

Tushsa yahshi emasmi chem kutarilgandan kura pensyanerlar ham bumasam rassiyaga borib ishlasa yahshiekanda bumasam olgan pensiyalariga bozorga borsalar hamma narsa qimmat nimaga desangiz dollar kutarilgan dib aytishadi qaysi yahshi mardikorlikmi eki kullikmi vatanigda mardikor bulsan begona yurtta kul bulasan man vatannimnda mardikor bulishni avzal kuraman
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # кенг 29.08.2017 12:28
Агар доллар яна хам пастлаб кетса россияда ищлашниям кереги колмиди. Хамма уйга кайтворади. Яна тошкент мадикор бозорида одам сони купайвди.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Shexnazar 26.08.2017 21:04
Men Dollor Qursi Pasayishi Tarabdoriman Chunki Dollor Pasaysa Narx Novo Oshmaydi Erkin Konvertasiya Ham Ochilishi Tarabdoriman Agar Chet Eldan Pul Keladigan Bo'lsa Dollor Keladigan Oila Va Korhona Raxbarlari Uchun Shunday Bir Plastik Ochilsin Natijada Dollor Shu Plastik Kartochkada Turadi Kimga Kerak Bo'lsa Erkin Konvirtasiya Ochilgani Munosabati bilan Dollorni Davlat Qursida Bank Dan Yechib Ishlataveradi Dollor O'zbekistonda Momulada Oldi Sotdida O'zi Ishlamaydi !
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # AntiVohma 26.08.2017 14:46
E hursand boselachi narxnavo tushvotti xalqimizga osonlashdi endi import maxsulotla arzonlashmoqda.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Yaxshi buladi 21.08.2017 18:57
Hammasi yaxshi bo'ladi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Т.Ш. 19.08.2017 17:55
Цитирую Student:
Dovlat odamladan dollarni yigib olmoqcimi nma diysla?

Давлат сиз билан биз. Агар сиз бошкарув органини назарда тутаетган булсангиз хато киласиз! Унда бошка муамиолари етврли! Уйда битта ит бокиш муаммо тинч юрганингизга шукур килинг! Кейин маслахатии давлат сузини ишлатманг у кенг тушунча!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Шавкат 19.08.2017 16:34
Доллар курсни сумга нисбатан тушиши еки кутарилиши сабаби нимада?
Курснинг кутарилишига сабаб:
Ялпи импортнинг ялпи экспортга нисбатан баландли.
Долларнинг одамлар омонат сифатида саклаетгани.
Дуне бозорида долларнинг обруси кутарилаетгани.
Тутишига сабаб юкоридаги акси булса.
Жахонда тинч иктисодий пайтида доллар курсини бирданига тушиб кетиши деярли мумкин эмас. Тушса хам долларга талабни етказиб бераятган томон иктисодий юткизади.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # mmmm 19.08.2017 08:53
Men dollar pasayishini xoxlamiman chun menda 8400 dan olgan dollarlarim bor agar pasaysa ancha ziyon qilam
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Student 18.08.2017 22:46
Dovlat odamladan dollarni yigib olmoqcimi nma diysla?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Ja$uR 17.08.2017 00:23
Этот стратегия не дороботана если так пойдот то вес народ и сам Узбекистан ожидает кризос экономический облом системы любом направлений.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Guest 16.08.2017 00:28
Доллар Курсини агар Давлат назорат килиб меъйорида ушлаб турса нарх Наво хам кутарилмайди? Конвертацийа очилиб Банк доллар сотса Тадбиркорлар бор пулини Инкасаторга бериб Банкга топширади Натижада нахт пул Банкда дойим булади? Одамлар Банкга ишонгандан кейин бор пул Валютасини Саклаш учун беради? Хозир Банкларда Каровулам йук чунки пул йук?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+4 # Jasurbek 15.08.2017 18:35
хозигина 6700 дан алмаштирдим. Курс ваще пасга тушиб кетди. одамлада уже сомам комади. хамма алмаштирвотти. уёоги канака боларкан энди, худо билади
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-4 # SAmUray Samarqand 15.08.2017 18:34
salom dustlar man sizlarga ozgina bilganlarimni aytib o'tmoqchiman dollar kursining pasayishi juda yaxshi holat albatta dollar ortidan xarom pul topadigan akalarga opalarga yoqmaydi ! O'zbekiston Pespublikasi Prezidentining olib borayotgab siyosatidan boshim osmonga yetdi bizning
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Ahmad 15.08.2017 16:59
bozrda hamma vahimada. Ko'chadagilar kursni eng balani 6500 dan urishyabti. Kurs sentyabrgacha 5000 so'mga borar ekan. shu bilan davlat va ko'cha kursi o'rtasida farq kamayib keyingina konvertatsiya ochiladi. Sabr qilinglar do'stlar. Hali hammasi oldinda.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Na$a 15.08.2017 16:55
Kimdurga bu yaxshi, kimdurga esa yomon. Lekin fakt fakt bo'lib qoladi. Dollar davlat kursi bilan tenglashadi.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # nIGA 15.08.2017 16:53
voy-vo. bitta dollar tushib ketyotganidan hamma vohimada. qaytangi men hursandman. dollar tushmaydi, davlat kursi bilan tenglashib yaqinda konvertatsiyani ham ochib yuborishadi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+3 # Voydod 15.08.2017 16:51
Dollar ko'tarilmaydi! endi nma qilmaiz?!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Neo 15.08.2017 16:51
Afsuski, dollar ko'tarilmaydi, do'stlar. Bardam bo'linglar
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Guest 15.08.2017 14:24
Цитирую namangan:
Nima sababli kurs juda tez tushib ketyabdi sababi nima admin aka sababini yozing...

Доллар купайганиданда
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Angery 15.08.2017 12:55
Чаласавод, очкўз, ўзининг хотинига ҳам кучи етмайдиган одамларнинг фикри жудаям қизиқ...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Guest 15.08.2017 11:47
Доллор тушса хаммага йахши манимча
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # namangan 15.08.2017 08:46
Eeee nima bolyabdi ozi.. otayam tushib ketyabdiyu qanchaga tusharkan....
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Гавхар 15.08.2017 08:04
Нима буляпди узи. Канча одам 8500 олган
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # namangan 14.08.2017 22:43
Nima sababli kurs juda tez tushib ketyabdi sababi nima admin aka sababini yozing...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # таваккали боши кал 14.08.2017 16:34
Цитирую Na$a:
Dollor yanada pasayadi va ko'tarilmaydi

нимага асосланиб бу гапни ёздиз тезрок ёзинг энди жавобини ёки 4-360-9370га телеграмга ёзинг нима килий ман вашшим асабни бузятти шу нарса
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Na$a 14.08.2017 11:33
Dollor yanada pasayadi va ko'tarilmaydi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # кана эртак уйин бу 12.08.2017 13:54
хеч ким ишонмейла доллар ошиб кетиши аник буни олдини олишга уриниш бу декабрга бориб 10000дан ошиб кетади
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+3 # Бро 06.08.2017 13:28
Давлат бой буса булди одди инсонлар билан хеч кими иши йок яна телвизода биз халкни ештамиз дешади лекин хаммаси тилда Иш килиб шу долларни бошида турганларга инсоф бериб колсин Халкни устидан очикда кулиш делади бу бериткан ойлиги 500минг шуни ярими пластек канакиб яшаса булади 500минг билан кейиниш йигиш уйода турсин йишга хам йитмайди картошка пийоз 4мингдан бир ойда 20килодан йиса шуни узи 160минг уй туловларини тулиди свет газ сув вахо козо бутун умур кийинмай факат картошка билан пийоз йиб утади одами бунчали хурламаш кереда
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 25.07.2017 09:13
Prizidentimiz I.A Karimov joylari jannatda bo'sin bir gaplari hech esimdan chiqmiydi Yoshlarga imkoniyat yaratib berish kerak chunki bizani kelajagimiz yoshlardan iboratdur yoshla o'qisa, intilsa, harakat qisa, Uzbekiston albatta boyib kettadi degan gaplar tez tez uchrab turadi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Guest 25.07.2017 09:04
Assalomu aleykum xurmatli adminstratorlar va moderatorlar sizlada bir savol ila yo'lanmoqchi edim. Savolim shundan iboratki chet davlatga o'qigan studentla bor va shulani ichida man ham borman. Masalan Amerikida Germaniyada Rassiya davlatlarida ilim oliyatgan studentla juda ham ko'p bir xillani sharoiti yettadi a bir xillani yetmiydi kundan kunga kursam burgutdek teppaga parvoz etobtiyu a biza studentlani shuncha o'qib bir yil qoganda uydagila o'g'lim yoki qizim qarzga botib kettik 3 yil o'qitirdim qarz botib kettik hali u qarzlani bermasdan uje darrov sanga yana pul uzatish kerakmi deb qolishadi.. GAPNI qisaqa qisam agar shu masalaga muhtoj bo'gan insonla nima qilishi kerak va biza insonla bank pul topshirib davlat kursidan doller olishimiz mumkinmi shunay bo'gan taqdirda qaysi bankka borish kerak shu haqida qisqacha ma'lumot bersalariz iltimos
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # THE END ! 07.07.2017 19:28
Внимание всем гражданам Узбекистана ! потом не говорите что не предупреждали не говорили короче, Доллар во всём мире подорожала, потом остановилась но всё же 860.000 сум за 100 долларов это уже до горлышки то есть пиковая цена для узбеков потому что реальный доход Бедного узбека фантастический минимален при том не видеть никаких наличных денег а только карточки пластиковые а доллар продаётся за наличку. Продолжение внизу
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Вот и всё ! 07.07.2017 19:27
Итак продолжаем близко к ноябрю посередине октября Трамп чтобы заплатить госдолг США так девальвирует доллар, даже твоему пробабушкe не снилось. Вы все меня хорошо знаете я всегда говорю правду. Ещё раз предупреждаю не верьте доллару c 06.07.2017 не будьте наивными, если у кого-то есть сбережение в долларах быстро Продайте лохотрон валютчикам и покупайте золото Пока ещё не успела подорожать. Повторяю если есть доллары быстро Продайте долбоёбaм они уже за 100 долларов предлагают 850.000 сум. Если вы наивный, и всё же надеетесь сидеть в долларах тогда спустя 3-5 месяц останетесь без штанов. Для доказательства и дополнительный информацией смотрите этот ролик

https://m.youtube.com/watch?v=afNtAMGC6fw

http://inosmi.ru/politic/20170418/239160097.html
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Dollar egase 06.07.2017 16:02
DIQQAT OGOXLANTIRUV !!!
DOLLAR EGASIDAN !!! KEYIN YEG'LAB YURMALARING MANI AYBLAB, YOMONLAB, DEMAK, DOLLAR DUNYODA OSHDI VA TO'HTADI, UMUMAN OLGANDA O'ZBEKS-NGA 860.000=$100 BU ENG ENG PIKI DIR. AGARDA DOLLAR DUNYODA YANA OSHSA, AHAMYATI YO'Q NECHII PROTSENTGA HOHLA 50% HOHLA 60% BARIBIR 860.000 SUM $100 ENG PIKI BO'LIB QOLAVERADI, SHO'RING QURG'UR OZBEKNI BARIBIR BUNAQA NARXLARGA KUCHI YETMAYDI, CHUNKI AKSARIYAT XALQ JUDAYAM KICHIK MAOSHGA YASHAB YETMAGANIGA MAOSHINI PLASTIK KARTOCHKAGA OLADI, DOLLAR ESA ENG PIKIDA VA FAQAT NAXT PULGA BERILADI. davomi tegida
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Dollar egasi 06.07.2017 16:02
davom ettik
HOP MAYLI ENDI DIQQAT !!! NOYABERGA YAQIN OKTYABER O'RTALARIDA DOLLAR TEGIDA O'ZI SINADI !!! HA ! TO'G'RI O'QIDINGIZ AMERIKA DOLLARI BIR CHAQAGAHAM ARZIMIY QOLADI !!! MANI JUDA YAXSHI BILASIZLAR MEN BOR GAPNI AYTDIM, MASLAHATIM DOLLARINGIZ BOR BO'LSA HOZIR 06.07.2017 DAN HAMMASINI D0LB0Y0B DOLLARCHILARGA KIYDIRIB TASHLANG !!!
QAYTARAMAN KIMDA DOLLAR BO'LLSA VAQTNI BOY BERMASDAN LOHOTRON VALYUTCHIKLARGA SOTIB TASHLANG, VA TILLA ARZONLIGIDA OLIB QOLING, FAQAT TILLA PULINGIZNI SAQLAB QOLADI !!!
06.07.2017 DAN BOSHLAB DOLLARGA ISHONMANGLAR YO'QSA 3-5 OYDAN KEYIN ISHTONCHAY QOLASIZLAR !!!
GAPIMNI ISBOTINI VA QO'SHIMCHA MALUMOTNI MANA BU ROLIKDAN TOPASIZLAR.

https://m.youtube.com/watch?v=afNtAMGC6fw

DOLLARNI O'BEKS-DAGI EGASI OGOXLANTIRDI !!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Bek 06.07.2017 10:19
Xudo xoxlasa xammasi iziga tushadi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # ххххххх 06.07.2017 09:05
Биза оч буримас купчили куймиза банкда очерд килиб етвоса одамла кучани нархи яна олдиндака банк нархидан 2 баравар киммат булади яна таниш билишчили шапка беееер бошланади
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 26.06.2017 18:45
:zzz 8000 дан булса кора бозор узузидан пастга тушади
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+3 # Нигорахоним 19.06.2017 20:17
Цитирую Салим Р:
Насиб,умид билан яшаймиз

Умид билан улиб кетасан
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Салим Р 19.06.2017 19:02
Насиб,умид билан яшаймиз
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 19.06.2017 14:59
Цитирую Guest:
Цитирую $:
Цитирую Лаззиё:
2 Ой сотса банкда доллор қолмайди.хамма молини қўйини сотиб доллор босади.

200 % кушиламан.Чунки одамлар оч
буридай кутиб утирибди,качон
банкдан арзон $ олар эканман деб.
Давлатда 1 $ хам колмайди.

Качон очиларкин а? Биза кариндош огайнила хаммамиз сум паспортла Билан тайор туриммиз

Bankdan tanish topib quyilar. Navbat rosayam uzzzzzun buladi. :lol:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # $ 18.06.2017 07:48
Цитирую Nemo:
Қайси курсдан хисоблар экан конвертация очилса?

10500 дан."шок терапия".
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 18.06.2017 03:32
Цитирую $:
Цитирую Лаззиё:
2 Ой сотса банкда доллор қолмайди.хамма молини қўйини сотиб доллор босади.

200 % кушиламан.Чунки одамлар оч
буридай кутиб утирибди,качон
банкдан арзон $ олар эканман деб.
Давлатда 1 $ хам колмайди.

Качон очиларкин а? Биза кариндош огайнила хаммамиз сум паспортла Билан тайор туриммиз
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # $ 17.06.2017 18:53
Цитирую Лаззиё:
2 Ой сотса банкда доллор қолмайди.хамма молини қўйини сотиб доллор босади.

200 % кушиламан.Чунки одамлар оч
буридай кутиб утирибди,качон
банкдан арзон $ олар эканман деб.
Давлатда 1 $ хам колмайди.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Nemo 17.06.2017 11:18
Қайси курсдан хисоблар экан конвертация очилса?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # su 17.06.2017 02:59
Qora bozor yaxshi kriditim bor tulash kerak
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Лаззиё 16.06.2017 22:28
2 Ой сотса банкда доллор қолмайди.хамма молини қўйини сотиб доллор босади.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Лаззиё 16.06.2017 22:26
Лекин қийин доллорни етказиб беролмайди биз ўзбеклар оч халқмиз қанча кўкат бўлса хазим қилиб юборамиз
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # Хосият ая 16.06.2017 14:18
Августан дейишяпти.Мен жудаям умидворман азиз хукуматимиз бу чириган "кора бозор"ни таг туги билан йук килишига! Албатта орузуларимиз амалга ошар,азиз ватандашлар!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # uzb 15.06.2017 23:46
Buoldinga qo'yilgab birinchi va yagona qadam.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+3 # $ 15.06.2017 21:46
$ курсини экспорт тушира олади.
Колгани курук сафсата.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # ЦБ 15.06.2017 21:32
1-июля худо холаса булади!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать

Курс доллар уз в Узбекистане.

Доллар Уз

Свежая информация о курсах dollar-uz и рубля в Узбекистане.

Мы рады приветствовать вас на сайте, на котором легко узнать курс доллара (dollar kursi) в Узбекистане. Здесь представлена актуальная информация о курсах обмена валюты, сайт доступен на всех платформах, быстро загружается даже при медленном соединении. Курс рубля в Узбекистане отображен в удобном и доступном виде. Никакой лишней рекламы, отвлекающей пользователя. На сайте присутствует возможность оставлять комментарии, оценивать мнение комментаторов.

Влияние курса валют в Узбекистане на стабильность жизни.

Сегодня сложно найти человека, который был бы равнодушен к курсам валют. В условиях нестабильной экономической атмосферы в мире, необходимо следить за курсами, чтобы быстро реагировать, продавать или покупать валюту.

Каждый житель нашей страны осознает, насколько важную роль играет курс доллара в Ташкенте. Сегодня граждане видят прямую зависимость между курсом доллара, рубля и ценами. Котировки валют напрямую влияют на уровень благосостояния. Вот почему важно всегда быть в курсе изменений.

Найти правдивый показатель курса рубля и доллар уз в Ташкенте.

Найти правильно указанный курс рубля в Ташкенте не всегда просто. На нашем сайте dollar-uz net представлена самая последняя информация о курсе рубля. Заходя на наш сайт, очень удобно отслеживать динамику курсов. На сайте в аккуратной таблице размещены данные котировок для всей страны.

Простота.

Простота использования и удобство нашего сайта помогут вам легко отслеживать колебания курсов. Воспользуйтесь расположенной на сайте таблицей и подберите оптимальный для вас обмен. Учитывая постоянно скачущие курсы, не всегда можно вовремя среагировать на ситуацию, и запастись нужной валютой или избавиться от обесценивающейся.

Экономическая грамотность.

Главный залог благосостояния. Особенно, когда в семье есть значительные сбережения. При несерьезном отношении к своим сбережениям, можно лишиться благосостояния за считанные дни, и потом нервно «кусать локти». Кроме того, многие люди используют возможность заработать на движении курсов. С нашим сайтом это просто!