Prezident Shavkat Mirziyoyev 2 sentyabrda "Valyuta siyosatini erkinlashtirish bo'yicha dastlabki choralar to'g'risida”gi Farmonni imzoladi. Hujjat matni davlat rahbarining rasmiy saytida e'lon qilindi.

Farmonga muvofiq, joriy yilning 5 sentyabridan O'zbekiston Respublikasi yuridik shaxslari joriy xalqaro operatsiyalar (tovarlar, mehnatlar va xizmatlar importi, foydani repatriatsiya qilish, kreditlarni so'ndirish, safar xarajatlarini to'lash va boshqa savdoga oid bo'lmagan o'tkazmalar) bo'yicha xorijiy valyutani tijorat banklaridan cheklanmagan miqdorda xarid qilishlari mumkin.

Shu sanadan boshlab O'zbekiston Respublikasi jismoniy shaxslari — rezidentlari tijorat banklarining konversion bo'limlarida xorijiy valyutani erkin sotish va xarid qilishlari mumkin. Bunda o'rnatilgan qoidaga ko'ra, sotib olingan mablag'lar xalqaro to'lov kartalariga o'tkazib beriladi va undan xorijda hech qanday cheklovlarsiz foydalanish mumkin bo'ladi.

Mulkchilik shaklidan qat'i nazar, eksport bilan shug'ullanuvchilarning xorijiy valyutadan tushumini majburiy sotish talabi bekor qilinadi.

Yuridik shaxs maqomiga ega bo'lmagan xususiy tadbirkorlar, shuningdek, xorijiy valyutada daromadga ega bo'lgan fermer xo'jaliklariga o'zlarining bankdagi hisobvarag'idan naqd valyuta yechib olishiga ruxsat beriladi.

Farmon bilan tovarlar (ish va xizmatlar) uchun xorijiy valyutada to'lov qilish taqiqlanadi, xalqaro amaliyotga mos ravishda xalqaro to'lov kartalari bilan amalga oshiriladigan to'lovlar bundan mustasno.

Tovarlar, ish va xizmat uchun narxlar va tariflar, shuningdek, jamiyatlarning nizom jamg'armasiga minimal talablar faqat milliy valyutada ko'rsatiladi.

Davlat bojlari, yig'im va boshqa majburiy to'lovlar faqat so'mda amalga oshiriladi, konsullik yig'imlari bundan mustasno.

Добавить комментарий

Комментарии   

-4 # doniy 06.09.2017 12:34
Цитирую dollor:
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

siz havotirlanmang narx navolar owmaydi

Man hayron bo`miman agar, bugun 650 so`mdan ogan nonimiz 1000 so`mga chiqib ketsa!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # ххххх 05.09.2017 22:53
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

Дорила валютага кеса нархи ошади бизани довлатга фарки йук катдан пул олишиззи ока улдирасанми угирлисанми пулли тула кейин доволиман диди одамми кадри шу когоз парчасиданам паст бупкетвотти
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # dollor 05.09.2017 22:19
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

siz havotirlanmang narx navolar owmaydi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # doniy 05.09.2017 18:07
Pensiya oshadimi?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # doniy 05.09.2017 17:58
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # namangan 05.09.2017 17:40
Qaysi bank namanganda
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-2 # ххххх 05.09.2017 17:20
Кеча этсам купчили ишонмади 8000дан ошаркан дисам канакилиб икки баравар ошаркан диб мана бугун ишондиларими хаммен
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # бек 05.09.2017 16:18
Кора бозор йук булмайди барибир.
Банклар накд доллар сотмайди.
Факат картага тушириб беради.
Бизада накд долларга талаб куп
уй жой авто бозорлар туйёна дегандек
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Uzbek 05.09.2017 15:23
Цитирую rustik:
Zooooor bankka kirdim yangi 50000 taliklarga alishtirdim 8000 dan prezidentga raxmat

Nechpulgacha sotsa buladi $$$ni bankda
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # rustik 05.09.2017 14:55
Zooooor bankka kirdim yangi 50000 taliklarga alishtirdim 8000 dan prezidentga raxmat
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-12 # xalq 05.09.2017 11:48
xalqni sikib to'ymagan, yalab ham to'ymidi, shu bilan o'zligicha sikishdan to'xtadik dib o'ylashdimi, sikkisi kesa yana sikadi, yana, hali yoqib qolsa yana sikadi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Лаззиё 05.09.2017 09:09
Кўтига тиқишди қора бозор арзон эдику
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+7 # бек 05.09.2017 07:06
Падарига ланаът уша чала амалдорларни
кийин булганда хам оддий халкга кийин
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-8 # halq 05.09.2017 05:55
oddiy halqni ham oyligini 2 barobar ko'tarlaring, tepadagi chala ekonomistlar, diplomni sotib olish, tanish bilish qilib kirgandan keyin shunaqa bo'ladi!!! Yashasin ozodlik!!! Yashasin SSR
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Фуркат 05.09.2017 03:37
Центральный банк Узбекистана с 5 сентября установил официальный валютный курс доллара в размере 8,1 тысячи сумов за один доллар
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+4 # Sarvar 04.09.2017 23:33
Kottaladan iltimos qilamiz sekin sekinli bn qiliwsin yengililani
odamla bor yogidan ayrilip qoliwi mn bir kunda
uyini sotib kochada yotganlayam bor
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Sarvar 04.09.2017 23:31
Ertaga 4500 qip qoysa odamla yure kasaldan oliwi bowlidiku
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Sarvar 04.09.2017 23:30
8000 uwab tursa kere xozircha
sekin sekin tuwar kn bankdayam
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 04.09.2017 23:29
Цитирую АнДиЖаНеЦ:
Цитирую долларжон:
Валюталар курслари 05.09.2017 дан

1 USD = 8100.00 +3889.65
1 EUR = 9645.48 +4678.60
1 RUB = 139.91 +68.73 Хаммага куллук бусин! P. S бу давали курсе эртадан.

va nihoyat a. Alvido qora bozor. Qaytib uchrashmaymiz degan umiddaman

Bir kunni ichida 4500 qip qoymasa
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # АнДиЖаНеЦ 04.09.2017 23:05
Цитирую долларжон:
Валюталар курслари 05.09.2017 дан

1 USD = 8100.00 +3889.65
1 EUR = 9645.48 +4678.60
1 RUB = 139.91 +68.73 Хаммага куллук бусин! P. S бу давали курсе эртадан.

va nihoyat a. Alvido qora bozor. Qaytib uchrashmaymiz degan umiddaman
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 04.09.2017 22:56
Цитирую Guest:
Цитирую Sabina:
Kantrakt tulaydiganlaga qiyin buldida

Kontrakt eski narxda buladi.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 04.09.2017 22:55
Цитирую Sabina:
Kantrakt tulaydiganlaga qiyin buldida

Kontrakt eski barcha buldi.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 04.09.2017 22:05
Narxala endi 8100 dan dovalttiki ofitsialno degandek mana
https://www.gazeta.uz/ru/2017/09/04/cbu/
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # долларжон 04.09.2017 22:04
Валюталар курслари 05.09.2017 дан

1 USD = 8100.00 +3889.65
1 EUR = 9645.48 +4678.60
1 RUB = 139.91 +68.73 Хаммага куллук бусин! P. S бу давали курсе эртадан.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-2 # Guest 04.09.2017 21:47
Цитирую Guest:
Давлат курси 8000 дан ошик булса унда ДЖ Узбекистон ишлаб чикарган мошиналарни нархи канча буларкин аа?ь

Сехрли экономистлар Хитой Россия ва Козогистон билан олди соттимизни куриб чикиб уртача йукотиш курмайдиган курс чикаради...Чунки шу учта давлат билан бизни ВВПмиз шаклланади!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Аброр 04.09.2017 21:42
Давлат курси 8000 дан юкори булса унда ДЖ Узбекистон ишлаб чикарган мошиналар нархи канде буларкин аа
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Guest 04.09.2017 21:39
Давлат курси 8000 дан ошик булса унда ДЖ Узбекистон ишлаб чикарган мошиналарни нархи канча буларкин аа?ь
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # dollor 04.09.2017 21:04
Цитирую alish:
kutariladimi yoki tushadimi Kim biladi

ertadan 100$ ni bankdan sotasiz 8000 olasiz 8150 dan
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+1 # ххххх 04.09.2017 16:40
Эртага хаммасини курамиз нима булишини пол очишмас бу якин танишим банкда ишлиди шу одам шунака диди хар куни абменнидигилага мажлис утказвотти 8000дан баланд булишини этишвотти бу телвизордиги курсдан бумиди кучадан баланд булади диди яна худо билади эртага биламиз
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-2 # ekonomist 04.09.2017 14:59
manimcha kurs hali beri o`zgarmiydi
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # BRATAN 04.09.2017 14:17
http://sputniknews-uz.com/economy/20170904/6205294.html
Alvido qora bozor :D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-7 # Sabina 04.09.2017 13:30
Kantrakt tulaydiganlaga qiyin buldida
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-4 # Guest 04.09.2017 12:55
4200 dan sakrab 8600 bolarkanmi :D :D :lol: bomagan gapkuu buu
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # davron 04.09.2017 12:37
Цитирую ххххх:
Нахд пулли оволиб урнига картага тушириб бераркан чет елдан ечиб обкелиш кереакан нахд пулли качооооон нахд долларни санаб кулга беришади бунгача йана неччи йил кере булади худо билади 8600 буларкан банкки сотволиши банкирла мажлисида шунака дийишибди

Фол очишлар бошланди :-* :-* :-*
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-1 # Акмалжон 04.09.2017 12:37
Давлат курсини девалвасия қилади неча фоизга қилиши Худога аён паника бўлмасин олдиндан эълон қилиб қўйсак деб хеч қаерда айтмаяпти кеча кечга яқин банкоматлар хам пайнетлар хам ишламади. Эртпдан чиқариладиган доллар нархи ифлослар айтгандек оддий халқ учун шокотерапия бўлади.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
+2 # Sabina 04.09.2017 12:35
:oops:kurs ertaga neci pul buladi :o
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
-2 # ххххх 04.09.2017 10:57
Нахд пулли оволиб урнига картага тушириб бераркан чет елдан ечиб обкелиш кереакан нахд пулли качооооон нахд долларни санаб кулга беришади бунгача йана неччи йил кере булади худо билади 8600 буларкан банкки сотволиши банкирла мажлисида шунака дийишибди
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # Uzbek 04.09.2017 09:59
Nechpul bularkin kurs
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
0 # davron 04.09.2017 08:51
Hammasi yaxshilika :lol: :lol: :lol:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать

Курс доллар уз в Узбекистане.

Доллар Уз

Свежая информация о курсах dollar-uz и рубля в Узбекистане.

Мы рады приветствовать вас на сайте, на котором легко узнать курс доллара (dollar kursi) в Узбекистане. Здесь представлена актуальная информация о курсах обмена валюты, сайт доступен на всех платформах, быстро загружается даже при медленном соединении. Курс рубля в Узбекистане отображен в удобном и доступном виде. Никакой лишней рекламы, отвлекающей пользователя. На сайте присутствует возможность оставлять комментарии, оценивать мнение комментаторов.

Влияние курса валют в Узбекистане на стабильность жизни.

Сегодня сложно найти человека, который был бы равнодушен к курсам валют. В условиях нестабильной экономической атмосферы в мире, необходимо следить за курсами, чтобы быстро реагировать, продавать или покупать валюту.

Каждый житель нашей страны осознает, насколько важную роль играет курс доллара в Ташкенте. Сегодня граждане видят прямую зависимость между курсом доллара, рубля и ценами. Котировки валют напрямую влияют на уровень благосостояния. Вот почему важно всегда быть в курсе изменений.

Найти правдивый показатель курса рубля и доллар уз в Ташкенте.

Найти правильно указанный курс рубля в Ташкенте не всегда просто. На нашем сайте dollar-uz net представлена самая последняя информация о курсе рубля. Заходя на наш сайт, очень удобно отслеживать динамику курсов. На сайте в аккуратной таблице размещены данные котировок для всей страны.

Простота.

Простота использования и удобство нашего сайта помогут вам легко отслеживать колебания курсов. Воспользуйтесь расположенной на сайте таблицей и подберите оптимальный для вас обмен. Учитывая постоянно скачущие курсы, не всегда можно вовремя среагировать на ситуацию, и запастись нужной валютой или избавиться от обесценивающейся.

Экономическая грамотность.

Главный залог благосостояния. Особенно, когда в семье есть значительные сбережения. При несерьезном отношении к своим сбережениям, можно лишиться благосостояния за считанные дни, и потом нервно «кусать локти». Кроме того, многие люди используют возможность заработать на движении курсов. С нашим сайтом это просто!