Prezident Shavkat Mirziyoyev 2 sentyabrda "Valyuta siyosatini erkinlashtirish bo'yicha dastlabki choralar to'g'risida”gi Farmonni imzoladi. Hujjat matni davlat rahbarining rasmiy saytida e'lon qilindi.

Farmonga muvofiq, joriy yilning 5 sentyabridan O'zbekiston Respublikasi yuridik shaxslari joriy xalqaro operatsiyalar (tovarlar, mehnatlar va xizmatlar importi, foydani repatriatsiya qilish, kreditlarni so'ndirish, safar xarajatlarini to'lash va boshqa savdoga oid bo'lmagan o'tkazmalar) bo'yicha xorijiy valyutani tijorat banklaridan cheklanmagan miqdorda xarid qilishlari mumkin.

Shu sanadan boshlab O'zbekiston Respublikasi jismoniy shaxslari — rezidentlari tijorat banklarining konversion bo'limlarida xorijiy valyutani erkin sotish va xarid qilishlari mumkin. Bunda o'rnatilgan qoidaga ko'ra, sotib olingan mablag'lar xalqaro to'lov kartalariga o'tkazib beriladi va undan xorijda hech qanday cheklovlarsiz foydalanish mumkin bo'ladi.

Mulkchilik shaklidan qat'i nazar, eksport bilan shug'ullanuvchilarning xorijiy valyutadan tushumini majburiy sotish talabi bekor qilinadi.

Yuridik shaxs maqomiga ega bo'lmagan xususiy tadbirkorlar, shuningdek, xorijiy valyutada daromadga ega bo'lgan fermer xo'jaliklariga o'zlarining bankdagi hisobvarag'idan naqd valyuta yechib olishiga ruxsat beriladi.

Farmon bilan tovarlar (ish va xizmatlar) uchun xorijiy valyutada to'lov qilish taqiqlanadi, xalqaro amaliyotga mos ravishda xalqaro to'lov kartalari bilan amalga oshiriladigan to'lovlar bundan mustasno.

Tovarlar, ish va xizmat uchun narxlar va tariflar, shuningdek, jamiyatlarning nizom jamg'armasiga minimal talablar faqat milliy valyutada ko'rsatiladi.

Davlat bojlari, yig'im va boshqa majburiy to'lovlar faqat so'mda amalga oshiriladi, konsullik yig'imlari bundan mustasno.

Комментарии   

0 #47 Guest 17.12.2017 04:26
http://saveimg.ru/pictures/17-12-17/8158d4237bc95d3fd357ac15905cdb71.gif: http://saveimg.ru
Цитировать
-4 #46 doniy 06.09.2017 12:34
Цитирую dollor:
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

siz havotirlanmang narx navolar owmaydi

Man hayron bo`miman agar, bugun 650 so`mdan ogan nonimiz 1000 so`mga chiqib ketsa!
Цитировать
+1 #45 ххххх 05.09.2017 22:53
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

Дорила валютага кеса нархи ошади бизани довлатга фарки йук катдан пул олишиззи ока улдирасанми угирлисанми пулли тула кейин доволиман диди одамми кадри шу когоз парчасиданам паст бупкетвотти
Цитировать
+1 #44 dollor 05.09.2017 22:19
Цитирую doniy:
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????

siz havotirlanmang narx navolar owmaydi
Цитировать
+1 #43 doniy 05.09.2017 18:07
Pensiya oshadimi?
Цитировать
0 #42 doniy 05.09.2017 17:58
MAN 2 - GURUH NOGIRONIMAN!!!! 293 000 SO`M PENSIYA OLAMAN! BIR MARTA O`TGAN MART OYIDA DAVOLANISHIM 300 000 GA AYLANADI! KURS OSHGANIGA NARX NAVO OSHMIDIMI?????????????
600 000 ONAMMIKIDAN OLAMANMI???????????
Цитировать
0 #41 namangan 05.09.2017 17:40
Qaysi bank namanganda
Цитировать
-2 #40 ххххх 05.09.2017 17:20
Кеча этсам купчили ишонмади 8000дан ошаркан дисам канакилиб икки баравар ошаркан диб мана бугун ишондиларими хаммен
Цитировать
+1 #39 бек 05.09.2017 16:18
Кора бозор йук булмайди барибир.
Банклар накд доллар сотмайди.
Факат картага тушириб беради.
Бизада накд долларга талаб куп
уй жой авто бозорлар туйёна дегандек
Цитировать
0 #38 Uzbek 05.09.2017 15:23
Цитирую rustik:
Zooooor bankka kirdim yangi 50000 taliklarga alishtirdim 8000 dan prezidentga raxmat

Nechpulgacha sotsa buladi $$$ni bankda
Цитировать